www.zeforia.ro este magazinul online care te ajuta sa ai mai mult timp liber pentru tine si familia ta, si sa-ti faci cumparaturile intr-o maniera comoda si rapida.


CONDITII DE UTILIZARE

Utilizarea site-ului www.zeforia.ro implica acceptarea tuturor termenilor si conditiilor enuntate mai jos.

Site-ul www.zeforia.ro este proprietatea Societatii Comerciale BELMOD SRL, inregistrata la Registrul Comertului Galati sub Nr. J17/384/2015, CUI: RO34282038

BELMOD SRL, J17/384/2015, CUI: RO34282038 are in proprietate si vinde, catre clientul persoana fizica sau juridica, produsele expuse pe www.zeforia.ro si incaseaza de la acesta contravaloarea lor. Pentru o utilizare corecta si in cele mai bune conditii a site-ului www.zeforia.ro se recomanda citirea cu o sporita atentie a acestor termeni si conditii.

Ne asumam dreptul de a efectua orice modificare asupra acestor prevederi, precum si orice modificare a site-ului, fara o notificare prealabila a utilizatorilor in acest sens. Societatea BELMOD SRL, J17/384/2015, CUI: RO34282038 nu va putea fi trasa la raspundere pentru erorile aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc.

Prin plasarea unei comenzi pe site-ul www.zeforia.ro, cumparatorul isi exprima acordul sau, in privinta modalitatii de comunicare (telefonica sau prin e-mail) prin care vanzatorul (BELMOD Srl) isi desfasoara operatiunile comerciale.


Prin plasarea unei comenzi pe acest site, respectiv: Zeforia.ro (ce apartine firmei BELMOD SRL, J17/384/2015, CUI: RO34282038  ) sunteți de acord că vom utiliza adresa de e-mail și numărul de telefon furnizate în comandă pentru a vă ține la curent cu stadiul comenzii dvs. Prin urmare, vă vom trimite notificări privind procesarea, expedierea și livrarea comenzii dvs. Aceste comunicări pot include e-mailuri, SMS-uri și/sau mesaje prin intermediul aplicatiei WhatsApp.


Ne asumam dreptul de a nu onora comenzile plasate de catre clientii cu cel putin 3 comenzi anulate sau 3 comenzi refuzate, cat si clientilor care au o atitudine agresiva catre personalul site-ului www.zeforia.ro, fara a fi notificati in prealabil. Daca acei clienti vor insista sa plaseze comenzi noi, ne rezervam dreptul de a le sterge contul de client Zeforia.ro cat si comenzile plasate.

Nu suntem responsabili pentru posibilele diferente de culoare intre cea afisata pe monitorul dvs. si cea a produsului sau decalajele in ceea ce priveste masura/dimensiunea produselor, datorita particularitatilor acestora.

Despre "livrare cu verificare" sau "deschidere colet"

Nu se pot proba produsele inainte de a fi platite. Dupa ce achitati catre curier contravaloarea acelei comenzi, puteti sa le probati. Daca marimea nu este cea potrivita sau daca produsul nu va este pe plac, il puteti returna catre noi completand o cerere de retur de aici: Formular retur


DISPONIBILITATEA PRODUSELOR

Toate produsele aflate pe site provin de la diversi furnizori/producatori de incaltaminte si sunt disponibile spre achizitionare doar daca acestea se regasesc in stocul nostru sau al furnizorului.  Prin plasarea unei comenzi, dumneavoastra ne inaintati o cerere de achizitionare a produselor noastre. Magazinul online www.zeforia.ro va onora comanda dumneavoastra doar daca produsele se afla pe stoc si la pretul mentionat.
Nu va vom trimite produse similare pentru a inlocui un produs comandat decat cu acceptul dumneavoastra. Zeforia.ro foloseste un sistem informatic de gestiune a stocurilor care se actualizeaza periodic, insa exista posibilitatea ca in cazul in care mai multi clienti lanseaza comanda in acelasi timp pe acelasi produs si marime sa nu putem onora toate comenzile respective, datorita stocului care este limitat.


Confirmarea de Inregistrare a Comenzii primita de catre Cumparator automat, nu creeaza obligatii contractuale si nu este o confirmare a faptului ca produsele sunt pe stoc.
Comanda plasata on-line de catre Cumparator, va fi considerata valida numai dupa confirmarea acesteia de catre Vanzator


Validarea comenzii de catre Vanzator se va face prin mesaj scris (e-mail) catre Cumparator prin trimiterea unui e-mail de confirmare a "expedierii comenzii" si doar pe produsele afisate in acel e-mail cu subiectul "Zeforia.ro - Confirmare comanda expediata XXXXXXXXX".   unde XXXXXXXX reprezinta nr. comenzii care este unic si se genereaza automat in momentul plasarii comenzii.


Validarea comenzii de catre Vanzator se face doar daca:
1. Datele de Cumparator sunt complete si corecte;
2. Produsele din comanda Cumparatorului sunt disponibile;
3. Nu exista erori in sistem care ar putea genera preturi gresite (ex.: valoare a pretului zero/Lei)
Acest moment marcheaza incheierea contractului de Vanzare -Cumparare.

Plasarea unei comenzi pe site-ul Zeforia.ro nu garantează existența tuturor produselor din următoarele motive:

- produsele afișate online nu mai există în stocul fizic din depozite (pierderi, erori stoc etc)
- produsele au un defect sau sunt incomplete, lucru care se poate descoperi in momentul procesarii comenzii

Important: pentru comenzile a caror valoare totala depaseste suma de 1000 lei, va fi necesar sa se achite un avans de minim 30% din valoarea totala a comenzii respective.


Produsele afisate ca disponibile pe site si care au pretul de 9,9 lei, 14,9 lei sau 15 lei vor putea fi comandate doar cate 1 buc din fiecare marime. Dorim ca de aceasta oferta, sa beneficieze cat mai multe persoane si de aceea limitam numarul de marimi comandate pe aceste produse foarte ieftine.


Pe site-ul Zeforia.ro (detinut de BELMOD SRL, J17/384/2015, CUI: RO34282038 ) se vand inclusiv produse ale magazinelor partenere, facturate de catre acestea, la pretul afisat si cu respectarea tuturor termenilor, conditiilor, promotiilor si ofertelor existente la data efectuarii comenzii.


Livrarea produselor comandate de pe Zeforia.ro din stocul Marketplace(stoc furnizor):

Produsele comandate pe site-ul www.zeforia.ro (detinut de firma BELMOD SRL, J17/384/2015, CUI: RO34282038 care sunt vandute si livrate din stoc furnizor, se livreaza prin curier rapid (firma de curierat GLS), in termen de 5-14 zile lucratoare de la confirmarea receptionarii comenzii pe e-mail.

Costul transportului este in valoare de 19 lei tva inclus si va fi suportat de client. Acest cost revine in totalite firmei de curierat cu care colaboram pentru livrarea coletelor. Acest cost este fix si este valabil pentru orice localitate din Romania.

Returul produselor:
Sunt aceleasi conditii ca si la produsele vandute din stocul Zeforia.ro, care se regasesc aici: https://www.zeforia.ro/info/informatii-retur

Garantia produselor:
Se acorda in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992 si are o valabilitate de 30 de zile calendaristice de la data cumpararii. Accesati pagina Garantie produse   pentru mai multe detalii.




BLACK FRIDAY Zeforia.ro

In perioada de Black Friday, ne asumam dreptul de a nu onora comenzile care au mai mult de 10 produse per comanda si nici comenzile care au acelasi produs comandat de mai multe ori (aceeasi marime sau marimi diferite). Dorim sa se bucure cat mai multe persoane de reducerile noastre pentru Black Friday.


PREZENTAREA PRODUSELOR

Caracteristicile produselor, in special culoarea acestora, asa cum o vedeti pe site, depinde de proprietatile monitorului dumneavoastra, astfel exista posibilitatea ca nuanta produsului sa difere in realitate.

Pozele prezentate pe site-ul nostru au caracter informativ.
Echipa Zeforia.ro incearca prin pozele si descrierea produselor afisate pe site sa ofere o imagine cat mai aproape de realitate a acestora. Totusi, culorile pe care le vedeti dumneavoastra depind de calitatile si setarile de culoare ale monitorulului utilizat, dar si de modificarile suferite in timpul prelucrarilor software. Nu suntem raspunzatori pentru posibilele diferente aparute intre imaginea de pe monitorul dumneavoastra si cea a produsului in sine.


MARIMILE PRODUSELOR

Marimile in centimetri, mentionate in tabelul de marimi, afisat pe site in pagina https://www.zeforia.ro/info/tabel-de-marimi sunt doar ORIENTATIVE.  Este un tabel general si nu corespunde intocmai la toate produsele afisate pe site. Recomandam clientilor sa comande marimea pe care o poarta de obicei la acel tip de incaltaminte si ulterior, daca nu se va potrivi marimea primita, exista posiblitatea de a returna acel produs catre noi. Dupa ce ajunge produsul la sediul nostru, in cel mult 10 zile lucratoare, vom rambursa banii pe acel produs, in contul bancar mentionat in cererea de retur.


POLITICA DE PRETURI

Preturile afisate pe www.zeforia.ro sunt in lei si includ TVA. Preturile pot suferi modificari fara o notificare prealabila. Pentru comenzile plasate si confirmate, preturile vor fi cele din momentul realizarii comenzii. Plata produselor se poate face doar ramburs la curier.


Pretul unui produs poate avea valori diferite pentru acelasi model de incaltaminte, in functie de marimea aleasa.
Cand se va selecta marimea dorita, atunci si pretul se va actualiza imediat.

Exemplu orientativ: marimea 36 poate fi la valoare de 79 lei iar marimea 40 la 89 lei, pentru acelasi produs.


POLITICA PRIVIND METODA DE RETURNARE A PRODUSELOR

Pentru a putea face un retur accesati formularul de aici Generare cerere retur  Un ghid complet veti gasi in pagina de retur a site-ului Informatii - Retur

IMPORTANT: 

In cazul nepotrivirii de marime sau a dorintei ca un produs sa fie schimbat cu un altul, clientul va fi tarifat cu 19 lei de catre firma de curierat pentru fiecare deplasare a curierului catre acel client, iar ulterior noi vom refactura acel cost de 19 lei catre client. Se poate ajunge ca un client sa fie facturat cu 3 taxe transport, respectiv 19 lei pentru livrarea comenzii initiale, apoi 19 lei pentru coletul returnat catre noi cu produsele care se doresc schimbate si ulterior inca 19 lei pentru noua comanda care va contine produsele nou dorite de acel client. Total: 45 lei sau 47 lei (daca s-a optat pentru retur prin firma de curierat GLS)


In acea cerere de retur, veti putea selecta ce produse doriti sa returnati, sa alegeti metoda de transport a produsului catre noi, cat si sa completati contul IBAN, in care ulterior veti primi banii pe acel retur.  Daca nu aveti un cont IBAN, puteti trece contul altei persoane, in care aveti incredere. Noi vom face transferul banilor in contul IBAN, mentionat in acea cerere de retur.

____________________________________________________________________________________________________________________________

Despre BANII IN CONT:

Dupa ce primim coletul si il verificam, veti primi in contul bancar in lei/ron*(mentionat in cererea de retur) valoarea produsului returnat** in maxim 10 zile lucratoare din momentul receptionarii coletului la sediul Zeforia.ro 

*IMPORTANT:  Transferul banilor catre clienti, il putem efectua DOAR catre un cont bancar in LEI/RON si NU catre alte conturi in euro sau diverse valute. De retinut si ca banii vor aparea pe extrasul dvs. bancar, ca provin de la firma SC BELMOD SRL (BELMOD SRL, J17/384/2015, CUI: RO34282038).


**OPTIUNI RIDICARE/PRELUARE COLET RETUR:

In cererea de retur aveti 2 optiuni prin care coletul poate ajunge la noi si in functie de varianta aleasa vi se scade sau nu, taxa de transport a returului catre noi.

1. Optiunea " Doresc ca Zeforia sa-mi trimita curierul, la adresa de ridicare selectata mai jos "- bifand aceasta optiune, un curier Cargus, va veni sa va preia coletul si ulterior din valorea in lei a produselor returnate, o sa vi se scada 19 lei , suma ce reprezinta taxa de transport catre noi a coletului respectiv.

2. Optiunea "Doresc sa trimit eu coletul catre Zeforia" se refera la faptul ca dvs. veti trimite coletul catre noi, prin orice firma de curierat doriti (exceptie posta romana) DAR cu conditia sa va achitati dvs. transportul catre noi, direct firmei respective. Sa NU trimiteti cu plata la noi a transportului, pentru ca altfel vom refuza primirea acelui colet.

Prin aceasta ultima optiune, noi nu vom scadea deloc din valoarea in lei a produselor returnate, pentru ca dvs, v-ati achitat taxa de transport pentru retur,  direct catre firma de curierat cu care ati trimis coletul la sediul nostru.

De retinut: Daca ati bifat optiunea 1 atunci un curier va veni el singur la adresa respectiva, sa va ridice coletul, in termen de 1-5 zile lucratoare. NU este nevoie sa sunati dvs la acele firme de curierat. Daca dupa ce ati finalizat cererea de retur, VA RAZGANDITI in privinta oricarui aspect, cum ar fi optiunea de transport sau poate nu mai doriti sa faceti returul, (ex. pastrati produsele sau le oferiti altcuiva ) VA RUGAM sa ne contactati in cel mai scurt timp posibil, pentru a va anula cererea de retur , ca ulterior sa faceti una noua, cu optiunea dorita.

IMPORTANT: Optiunea nr. 1 prin care noi oferim clientilor posibilitatea ca coletul sa fie returnat catre noi, prin generare automata a unui ordin de ridicare (in care noi trimitem automat un curier sa preia acel colet) este 100%  OPTIONALA si site-ului Zeforia.ro NU i se poate imputa raspunderea, pentru cazurile cand acea firma de curierat, nu onoreaza acel ordin de ridicare.

Dvs, ca si client, puteti opta si pentru optiunea nr. 2, prin care sa va alegeti orice firma de curierat doriti, pentru a trimite acel colet catre noi, unde costul transportului catre noi, va fi suportat integral de dvs.  Acest cost NU va fi returnat de catre noi ulterior, pentru ca este datoria dvs ca si client sa va asigurati ca acel colet ajunge la noi, ca ulterior sa va putem procesa returul respectiv.

____________________________________________________________________________________________________________________________

De retinut:In coletul pe care il trimiteti catre noi, va rugam sa treceti pe o foaie de hartie, numele dvs trecut in comanda cat si numarul de telefon folosit la acea comanda. Avem situatii in care, unele colete ajung fara eticheta si nu avem posibilitatea sa identificam ce client a trimis acel colet catre noi.


____________________________________________________________________________________________________________________________

Important: restituirea banilor se face doar prin virament intr-un cont bancar in LEI/RON (cel completat anterior la sectiunea "Optiuni retur"), in termen de maxim 10 zile lucratoare de la receptia returului. Daca nu aveti cont bancar pe numele dumneavoastra, atunci puteti apela la o ruda sau o cunostinta de incredere si sa treceti datele persoanei respective.

Va recomandam sa verificati cu mare atentie datele completate (contul iban etc) pentru ca noi vom transfera banii in acel cont mentionat in casuta respectiva.

Intrucat banii incasati de la clienti sunt virati de firma de curierat intr-un cont bancar, singura modalitate prin care noi va putem returna acesti bani este tot intr-un cont bancar. Magazinul online Zeforia nu lucreaza cu bani cash, ci doar cu incaltaminte.


Din acest motiv orice restituire a banilor se poate face doar intr-un cont bancar (in lei/ron)

Important: daca ati primit un produs care nu se afla in comanda plasata pe site-ul nostru Zeforia.ro, atunci va rog sa ne informati de acest aspect in cel mult 24-48 ore de la receptionarea coletului prin e-mail la adresa sau la unul din numerele de telefon afisate pe site. Va rugam sa NU purtati/probati/deteriorati acel produs.


_______________________________________________________________________________________________________________________________

           Oferta "1+1 Cadou":

Toate produsele afisate in categoria 1+1 Cadou beneficiaza de reduceri speciale, dupa cum urmeaza:

1) Comandati oricare 2 produse din oferta 1+1 Cadou si veti avea de achitat doar unul singur, cel cu pretul mai mare;
2) Daca comandati 3 produse din aceasta categorie, veti obtine reducere 100% doar la unul din cele 3 produse, la cel cu pretul cel mai mic;
3) Daca comandati 4 produse din aceasta categorie, veti obtine reducere 100% la doar 2 produse, la cele cu pretul cel mai mic;
4) Daca comandati un numar par de produse, atunci veti obtine reducere 100% la jumatate din acele produse, insa doar la cele cu pretul cel mai mic;
5) Daca comandati un numar impar de produse, atunci veti obtine reducere 100% doar la jumatate din totalul de produse  cu numar par din comanda respectiva, insa doar la cele cu pretul cel mai mic;
6) Reducerile se aplica doar pentru produsele din categoria 1+1 Cadou. Daca aveti in cos si alte produse care nu se afla in aceasta categorie, ele nu vor beneficia de reducerea respectiva, care se aplica doar produselor care sunt afisate in pagina 1+1 Cadou.


       Conditii RETUR pentru produsele din Oferta "1+1 Cadou" :

1) Optiunea "vreau voucher":

a) Daca ati comandat 2 produse din oferta 1+1 Cadou si doriti sa returnati doar unul din ele pentru a primi ulterior voucher, atunci este necesar sa returnati ambele produse si ulterior veti primi sub forma unui cod voucher, valoarea totala a acelor produse (exceptand valoarea transportului de 15lei)
La acel voucher se va reduce inca 19 lei (cost transport retur) doar daca anterior ati optat pentru optiunea de a trimite coletul prin Urgent Cargus cu plata transportului la noi.  Daca ati ales optiunea " Vreau sa trimit eu coletul catre Zeforia" atunci nu se vor mai reduce acei 19 lei (cost transport retur)
b) Daca ati comandat 3 produse din oferta 1+1 Cadou si doriti sa returnati doar unul din ele pentru a primi ulterior voucher , atunci se aplica aceleasi conditii ca si in cazul a) descris mai sus. Practic va fi nevoie sa returnati toate cele 3 produse.
c) Daca ati comandat X (nu conteaza numarul) produse din oferta 1+1 Cadou si doriti sa returnati doar unul din ele pentru a primi ulterior voucher, atunci va fi nevoie sa le returnati pe toate.
Exemplu: sa zicem ca ati comandat 4 produse: unul de 50 lei, altul de 60 si inca 2 produse de cate 100 lei fiecare si ati achitat la curier 200 lei + 15lei taxa transport. Si va decideti sa returnati doar produsul de 50 lei (doriti alta marime sau diverse motive) sau 2 produse (nu conteaza care) atunci va fi nevoie sa le returnati pe toate 4, iar ulterior veti primi un cod de voucher cu valoarea de 200 lei sau 200 - 19 lei (daca trimiteti coletul cu plata la noi, prin Urgent Cargus)

2) Optiunea "vreau banii inapoi":
Sunt valabile aceleasi conditii ca la pc.1 de mai sus (optiunea "vreau voucher") cu mentiunea ca valoarea platita pentru produse, va fi returnata in contul IBAN transmis in cererea de retur.

Deci daca ati comandat X (nu conteaza numarul) produse din oferta 1+1 Cadou si doriti sa returnati doar unul din ele atunci sa stiti ca nu este posibil, ci va fi nevoie sa le returnati pe toate. Oferta de pret este calculata luand in calcul toate produsele comandate din acea oferta si de aceea nu se poate face retur partial.

In cazurile exceptionale, cand datorita unei erori de soft, nu bifati si implicit nu returnati toate produsele care erau in oferta 1+1, din respectiva comanda, atunci valoarea produsului se va calcula dupa regula de trei simpla.

Ex aveti 4 produse(100+60+130+110) cu valoarea totala de 400 lei, insa ati achitat doar 240 lei fiindca cele cu valoarea mai mica s-au redus automat, si returnati doar unul din ele, pe cel de 100 lei de exemplu, atunci veti primi sub forma de voucher sau bani in cont valoarea de 60 lei din care se scade sau nu 19 lei pentru transportul retur, in functie de situatie.

    _______________________________________________________________________________________________________________________________  

              Oferta "2+1 Cadou"

Toate produsele afisate in categoria 2+1 Cadou, din pagina  https://www.zeforia.ro/304-2plus1-cadou beneficiaza de reduceri speciale, dupa cum urmeaza:
1) Comandati oricare 3 produse din oferta 2 +1 CADOU si veti obtine reducere 100% doar la unul din cele 3 produse, la cel cu pretul cel mai mic;
2) Daca comandati 4 produse din aceasta categorie, veti obtine reducere 100% doar la unul din cele 4 produse, la cel cu pretul cel mai mic;
3) Daca comandati 5 produse din aceasta categorie, veti obtine reducere 100% doar la unul din cele 5 produse, la cel cu pretul cel mai mic;
4) Daca comandati 6 produse din aceasta categorie, veti obtine reducere 100% la 2 produse, cele cu pretul cel mai mic;
5) Reducerea se poate calcula ca multiplu de 3, practic din 3 in 3 produse, se mai adauga discount 100% la cate un produs. Exemplu: la 3 produse: unul e gratuit, la 6 produse: 2 sunt gratuite, la 9 produse: 3 sunt gratuite. Se ofera gratuit intotdeauna, produsul cu valoarea cea mai mica.
6) Reducerile se aplica doar pentru produsele din categoria 2 +1 Cadou. Daca aveti in cos si alte produse care nu se afla in aceasta categorie, ele nu vor beneficia de reducerea respectiva, care se aplica doar produselor care sunt afisate in pagina 2+1 Cadou.

Important: Oferta “2 +1 cadou” nu se aplica pentru comenzile cu mai putin de 3 produse. Exemplu: daca aveti 2 produse in cos, atunci nu se va aplica reducerea decat daca mai adaugati inca un produs.

      Conditiile de RETUR pentru produsele din Oferta "2+1 Cadou"


1) Optiunea "vreau voucher":
a) Daca ati comandat 3 produse din oferta 2+1 CADOU si doriti sa returnati doar unul din ele pentru a primi ulterior voucher, atunci este necesar sa returnati toate 3 produse si ulterior veti primi sub forma unui cod voucher, valoarea totala a acelor produse (exceptand valoarea transportului de 15lei)
La acel voucher se va reduce inca 19 lei (cost transport retur) doar daca anterior ati optat pentru optiunea de a trimite coletul prin Urgent Cargus cu plata transportului la noi.  
Daca ati optat pentru optiunea " Vreau sa trimit eu coletul catre Zeforia" atunci nu se vor mai reduce acei 19 lei (cost transport retur) insa implicit veti achita direct curierului valoarea transportului (retur) catre noi, avand valoarea pe care o percepe firma de curierat respectiva.
b) Daca ati comandat 4 produse din oferta 2+1 CADOU si doriti sa returnati doar unul din ele pentru a primi ulterior voucher , atunci se aplica aceleasi conditii ca si in cazul a) descris mai sus. Practic va fi nevoie sa returnati toate cele 4 produse.
c) Daca ati comandat X (nu conteaza numarul) produse din oferta 2+1 CADOU si doriti sa returnati doar unul din ele pentru a primi ulterior voucher, atunci va fi nevoie sa le returnati pe toate.
2) Optiunea "vreau banii inapoi":
Sunt valabile aceleasi conditii ca la pc.1 de mai sus (optiunea "vreau voucher") cu mentiunea ca valoarea platita pentru produse, va fi returnata in contul IBAN transmis in cererea de retur.

________________________________________________________________________________________________________________________________

             Oferta "1+1/2  Cadou sau "1 + JUMATATE"


Toate produsele afisate in categoria 1+1/2 Cadou, beneficiaza de reduceri speciale, dupa cum urmeaza:
1) Comandati oricare 2 produse din oferta 1+1/2  CADOU si veti primi cadou 50% din valoarea produsului cu pretul cel mai mic.
2) Daca comandati 3 produse din aceasta categorie, veti primi cadou 50% din valoarea produsului cu pretul cel mai mic, din cele 3.
3) Daca comandati 4 produse din aceasta categorie, veti primi cadou 50% din valoarea acelor 2 produse cu pretul cel mai mic.
4) Daca comandati 5 produse din aceasta categorie, veti primi cadou 50% din valoarea a 2 produse cu pretul cel mai mic.
5) Daca comandati 6 produse din aceasta categorie, veti primi cadou 50% din valoarea acelor 3 produse cu pretul cel mai mic.
6) Reducerea este de 50% din valoarea produsului cu pretul cel mai mic, calculata la multiplu de 2.
7) Oferta se aplica doar pentru produsele din categoria 1+1/2  Cadou. Daca aveti in cos si alte produse care nu se afla in aceasta categorie, ele NU vor beneficia de reducerea respectiva, care se aplica doar produselor care sunt afisate in pagina 1+1/2  Cadou.


Conditiile de RETUR pentru produsele din Oferta "1+1/2  Cadou"

- Daca ati comandat 2 produse din oferta 1+1/2  CADOU si doriti sa returnati doar unul din ele atunci este necesar sa returnati ambele produse
- Daca ati comandat X (nu conteaza numarul) produse din oferta 1+1/2  CADOU si doriti sa returnati doar unul din ele  atunci va fi nevoie sa le returnati pe toate.

- Daca in comanda initiala ati avut si produse care nu faceau parte din oferta 1+1/2  CADOU, si doriti sa le returnati, atunci o veti putea face fara conditionari, adica se vor putea selecta in cererea de retur si acele produse, in mod individual, fara sa fie necesar a se returna toate produsele comandate.
Exemplu: sa zicem ca in comanda initiala ati avut 5 produse, din care 2 faceau partea din oferta 1+1/2  CADOU, iar celelalte 3 nu aveau legatura cu acea oferta. Din toate 5 sa zicem ca doriti sa returnati unul din oferta 1+1/2  CADOU si un produs din cele 3 produse care nu era inclus in acea oferta. In acest caz, va fi nevoie sa returnati ambele produse din acea oferta + celalalt produs care nu facea parte din oferta. Deci nu sunteti conditionat sa returnati toate 5 produse.


GARANTIA COMERCIALA A PRODUSELOR

Se acorda in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992 si are o valabilitate de 30 de zile calendaristice de la data cumpararii. Accesati pagina, pentru mai multe detalii:

Garantia comerciala a produselor

Din momentul livrarii coletului, eventualele defecte constatate, se pot face in maxim 24 ore de la receptia produsului (pe e-mail )

 Zgomotul produs de incaltaminte prin contact cu solul, nu fac obiectul returnarii sau garantiei acelui produs.

 Mirosul produs de incaltaminte, nu face obiectul returnarii sau garantiei acelui produs si este datorat procesului de fabricare a produsului respectiv.

 Garantia produselor se anuleaza in urmatoare situatii:

- produsul a fost purtat si deteriorat datorita deformarilor, ranilor cat si disconfortului datorat unei marimi sau forme nepotrivite a piciorului

- fortarea oricarei parti a produsului duce la pierderea garantiei

- interventiilor neautorizate asupra produsului cat si nerespectarea instructiunilor de intretinere si curatare

- utilizarea produsului in alte conditii decat cele pentru care a fost conceput

- pentru defectele aparute ca urmare a imperfectiunilor drumurilor, trotuarelor sau terenurilor unde s-a folosit incaltamintea

- purtarea produsului desi acea incaltaminte era nepotrivita din punct de vedere anatomic (platfus, probleme de sanatate articulara etc.)

- incaltamintea are impermeabilitate moderata: udarea puternica a fetelor cu apa sau alte lichide va duce la dezlipirea acesteia, deterioarea fetelor si implicit la pierderea

garantiei

- ruperea fortata, taierea intentionata, folosirea in conditii necorespunzatoare, curatarea incaltamintei cu substante chimice neadecvate

Incaltamintea comercializata pe zeforia.ro se adreseaza persoanelor cu un picior normal/standard care se incadreaza in marimile uzuale si NU celor care au piciorul foarte lat

sau cu diverse probleme de sanatate la picioare (ex: picioare umflate sau foarte voluminoase)



Permeabilitatea produselor:

-Cu exceptia cizmelor din cauciuc, toate celelalte produse sunt permeabile.

-De aceea va recomandam sa NU le purtati pe vreme ploioasa

 

CORESPONDENTA ELECTRONICA

Prin vizitarea site-ului, folosirea, cumpararea de produse sau trimiterea de e-mail-uri adresate societatii noastre, comunicarea se realizeaza electronic, considerand astfel ca utilizatorul isi da consimtamantul pentru primirea notificarilor electronice, incluzand comunicari prin e-mail, sms sau anunturi pe site.

Comunicarea cu site-ul Zeforia.ro trebuie sa se realizeze cu aceeasi adresa de e-mail si nume, prenume cat si telefon ca si cele mentionate in comanda plasata anterior pe www.zeforia.ro 

Adresa noastra de corespondenta este Str. Cetatianu Ioan Nr.15, Hala 62 (in spate la Metro), Jud.Galati, Oras Galati si doar la aceasta adresa primim si expediem coletele catre clientii www.zeforia.ro


DREPTURI DE AUTOR

Continutul site-ului www.zeforia.ro este proprietatea BELMOD SRL, J17/384/2015, CUI: RO34282038 si este protejat conform Legii drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul scris al BELMOD SRL, J17/384/2015, CUI: RO34282038) a oricaror elemente aflate pe site se pedepseste conform legilor in vigoare. Datele personale ale cumparatorilor vor putea fi transmise autoritatilor in drept in urma unei solicitari in conformitate cu legile in vigoare, pentru a efectua orice verificare a tranzactiilor comerciale sau orice alte verificari justificate in baza legii.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

BELMOD SRL, J17/384/2015, CUI: RO34282038) este inregistrata in Registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub numarul 32815.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, BELMOD SRL, J17/384/2015, CUI: RO34282038 are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le furnizeaza utilizatorii/clientii sai.

Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezinta orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea.

Prin citirea conditiilor de utilizare ale prezentului site ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor  garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Prin inscrierea pe site/efectuarea unei comenzi si completarea datelor personale in formularele de inscriere, uitlizatorii/clientii declara ca sunt de acord ca toate datele lor personale sa fie incluse in baza de date a BELMOD SRL, J17/384/2015, CUI: RO34282038 si isi dau acordul expres si neechivoc ca toate datele lor personale sa fie stocate si utilizate pentru:

·                    activitati de marketing prin primirea de mesaje de informare sau comerciale (oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing privind activitatea BELMOD SRL, J17/384/2015, CUI: RO34282038 si a tertilor cu care BELMOD SRL are relatii de orice natura) la adresele de e-mail comunicate BELMOD SRL;

·                    participarea la concursuri, promotii;

·                    transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbari in site, administrare, etc);

·              statistici interne necesare pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite si imaginii site-ului si pentru crearea unor elemente caracteristice noi, promotii, functionalitati si servicii noi;

·                    pentru a asigura accesul la sectiuni cu acces limitat ale site-ului;

·                    cercetari de piata;

·                    urmarirea datelor de vanzari.

BELMOD SRL, J17/384/2015, CUI: RO34282038 nu va dezvalui niciun fel de informatie despre utilizatorii/clientii site-ului sau fara a primi mai intai consimtamantul expres al acestora in aceasta privinta. In acelasi timp insa, poate dezvalui informatii si date cu caracter personal atunci cand acest lucru este prevazut expres prin lege. 

Informatiile clientului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

Conform Legii nr. 677/2001, utilizatorii/clientii beneficiaza de dreptul la informare (art. 12), acces la date (art. 13), interventie (art. 14), opozitie (art. 15), de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si de a se adresa justitiei (art. 18). Totodata, acestia au dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, orice persoana se poate adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul BELMOD SRL.

Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa BELMOD SRL la adresa : Galati,  Str. Cetatianu Ioan NR.15, hala 62, utilizatorii/clientii isi pot exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:

- o data pe an, confirmarea faptului ca datele personale sunt sau nu prelucrate;

- sa intervina asupra datelor transmise; 

- sa se opuna prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara. 


Orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct. Detalii la www.dataprotection.ro.

 

LITIGII SI LEGEA APLICABILA

Prin utilizarea site-ului www.zeforia.ro utilizatorul isi da acordul asupra faptului ca legile romane guverneaza Conditiile si Termenii de utilizare expusi mai sus. Orice disputa ar putea aparea intre societatea noastra si utilizator va fi rezolvata pe cale amiabila. In cazul in care rezolvarea pe cale amiabila a conflictului nu este posibila, acesta va fi solutionat de instanta competenta, in conformitate cu legile romane in vigoare.

DECLINAREA RESPONSABILITATII

Societatea Comerciala SC ZEFORIA SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe magazinul on-line spre comercializare. Imaginile produselor aflate pe site sunt cu titlu de prezentare, produsul putand avea o nuanta diferita. Nu garantam disponibilitatea in stoc a produselor afisate, motiv pentru care ne rezervam dreptul de a livra partial sau a nu livra o comanda. Daca s-a facut plata in avans a produselor, veti avea dreptul de a primi banii inapoi pentru produsul respectiv. In cazul in care nu se poate onora comanda, clientul va putea cere returnarea sumei achitate si incasate deja de BELMOD SRL, J17/384/2015, CUI: RO34282038, nu si alte despagubiri.

DISPOZITII FINALE

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte. Odata cu lansarea comenzii si cumpararea produselor, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.

COMENTARII SI SUGESTII

Orice comentarii si sugestii referitoare la serviciile si produsele oferite de zeforia.ro pot fi transmise pe adresa contact@zeforia.ro

Site-ul www.zeforia.ro utilizeaza cookie-uri

In ceea ce numim "web 2.0", "cookie"-urile joaca un rol important in facilitarea accesului si livrarii multiplelor servicii de care utilizatorul se bucura pe internet, cum ar fi:

• Personalizarea anumitor setari precum: limba in care este vizualizat un site, moneda in care se exprima anumite preturi sau tarife, pastrarea optiunilor pentru diverse produse (masuri, alte detalii etc) in cosul de cumparaturi (si memorarea acestor optiuni) - generandu-se astfel flexibilitatea "cosului de cumparaturi" (accesarea preferintelor vechi prin accesarea butonului "inainte" si "inapoi")

• Cookie-urile ofera detinatorilor de site-uri un feedback valoros asupra modului cum sunt utilizate site-urile lor de catre utilizatori, astfel incat sa le poata face si mai eficiente si mai accesibile pentru utilizatori.

• Permit aplicatiilor multimedia sau de alt tip de pe alte site-uri sa fie incluse intr-un anumit site pentru a crea o experienta de navigare mai valoroasa, mai utila si mai placuta;

• Imbunatatesc eficienta publicitatii online.

 

Ce este un "cookie"?

Un "Internet Cookie" (termen cunoscut si ca "browser cookie" sau "HTTP cookie" sau pur si simplu "cookie") este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul.

Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet "pasiv" (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driveul utilizatorului).

Un cookie este format din 2 parti: numele si continutul sau valoarea cookie-ului. Mai mult, durata de existenta a unui cookie este determinata, tehnic, doar de webserverul care a trimis cookie-ul il poate accesa din nou in momentul in care un utilizator se intoarce pe website-ul asociat webserverului respectiv.

Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele maimulte cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet.

Linkuri utile

Livrare comenzi

Daca doriti sa aflati mai multe informatii despre cookie-uri si la ce sunt utilizate, recomandam urmatoarele linkuri:

Politica de Cookies

All About Cookies


OUG nr. 34/2014 – drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative